Retour & Terugbetalingsbeleid

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze niet meer aanpassen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, als je van gedachten bent veranderd, kun je de bestelling annuleren voordat deze wordt klaar gemaakt voor verzending naar onze bezorgpartners. Dit betekent bij een bestelling voor 16:00 dat dit voor 16:30 moet worden doorgegeven & bij een bestelling na 16:00 dat dit voor 16:30 de volgende werkdag doorgegeven moet worden.

Wat als ik niet tevreden ben?

Ben je niet tevreden? Download dan ons retourformulier en vul deze in. U kunt dan het pakket op eigen kosten terugsturen. Zodra het bij ons terugkomt, zullen we je terugbetaling regelen (binnen 2 werkdagen). Zakken honden- en kattenvoer die geopend zijn geweest worden niet retour genomen. Dit aangezien we niet kunnen controleren of het voer nog in juiste staat verkeerd en i.v.m. gezondheidsrisico’s.

Wat als ik een beschadigd of verkeerd item ontvang?

Het is belangrijk dat je de bestelling bij bezorging controleert, mochten er gebreken zijn dan horen wij dat graag meteen via de mail. Dan zal dit direct opgelost worden. In dit geval ontvangt u van ons een gratis retouretiket en kun je de bestelling kosteloos terugsturen. 

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Terugbetaling van de geplaatste bestelling bij retourneren gebeurt binnen 2 werkdagen. 

Retourbeleid 

Heeft u spijt van uw aankoop? Of is de maat niet juist van het gekochte artikel? Geen probleem, want bij petfactor staan garantie en service hoog op het lijstje! U kunt uw aankoop binnen 14 dagen retourneren aan ons in de onbeschadigde verpakking. U ontvangt dan uw geld terug inclusief de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn vanzelfsprekend voor u zelf. Is het artikel beschadigd of niet goed, dan krijgt u een retour etiket van Horlogeline. Gebruik het retourformulier in het geval u producten wilt retourneren.